1 Februari

Glömde ju skriva att jag har målat som tusan idag.. Först kom vi fram till att vi skulle göra något åt träspisen. För inga spisar är ju gjorda av trä lix, helt orealistiskt! Så vi började sandpappra tillsammans med barnen. Sen stängde Helena och jag in oss i snickarrummet med den illaluktande vita färgen och började måla. Sen fick vi ta oss an den illaluktande lacknaftan och sen var väl vi höga på ångorna haha... Sen senare var det dags att börja måla kartongkojan som Eva, Pernilla, jag och lite grann i början Olof limmat/tejpat/nitat ihop. Den blev görsnygg.. Väldigt färggrann, helt enligt barnens önskemål..

Men nu ska jag sova.. Tjing!


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0