Trött som fan vad det verkar

La mej i soffan vid halv 7 för att vila lite.... Och det gjorde jag minsann.. Vaknade nu vid halv 9... Ska lägga mej 9 igen haha.. Man blir sjukt trött av att jobba 2 förmiddagsveckor i rad. Tur det bara är 3 dagar kvar nu.. =) Det går rätt bra att jobba själv med för den delen.. Eller ja igår behövde jag inte göra så mycket för trucken pajade när jag skulle sätta ner trailern utanför sträcken. Pljuff sa det så sprutade det ut olja över hela gaffelpartiet. Traskade in i hall 3 och hittade en vänlig själ som ringde truckverkstan. Så gick inte den trucken att använda mer förrän den var lagad. Tog reservtrucken som med var kaiko, rök utav bara helvete.. Tjocka på rejält i hela hall 3 när jag lastade av dom 3 band jag lämnat utanför haha... Så att det var bara att köra upp den med... Idag har jag gjort desto mer i alla fall.. Fan kört säkert 30 band fram och tillbaka.. Så jävla trist!

I helgen i alla fall så var lördagen rätt händelselös. Men i söndags var jag hos mamma och pappa för alla andra var där. Johan, Mona och Nataniel var och hälsade på. =) Sen åkte jag till Arkösund för att hälsa på Veronica, Andreas, Matte och Linda. Det var trevligt men jag var ju tvungen att åka hem så tidigt eftersom jag började jobba så tidigt...

Nu spörs det väl att se om jag får spara det här inlägget för mitt internet har keffat i flera dagar som vanligt...

Tell me about it
Postat av: Veronica

Jo ja är väl rätt dålig på att kommentera andra med :S Ska se om jag kan bli bättre på det. Men orsaken är nog den att jag sitter aldrig nå länge vid datorn nu för tiden, men imorgon får andreas sälja sin MacBook och så får han en äldre på köpet...så då får jag ha en igen =)

2008-08-10 @ 20:56:31

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0