Skola

Ja då skolan har börjat igen. Läser specialpedagogik och det ska förhoppningsvis bli intressant. Det verkar relativt lugnt med så det kan man ju inte klaga på =P Verkar som det börjar ordna sej med uppsatsen nu oxå. Är i vilket fall av med min handledare!

Igår var jag på Rix Fm Festivalen i Norrköping. Såg Amy Diamond, Velvet, Linda Bengtzing, Ola, Alcazar och Nordman. Sen var vi tvugna att gå. Var ju där med brorsan och hans familj så det var ju skola och förskola idag. Cajsa som så gärna ville se Nordman bröt ihop totalt när vi var tvungna att gå fast dom inte spelat än. Men som tur var så kom dom precis så hon fick se en låt. Då blev det lite gladare. =) Men jag förstår ju att det inte alls kan ha känts roligt att missa dom. Dagens citat kommer för övrigt från Jesper som efter att Titti och Roger talat om att Ola efter festivalen skulle sälja sin skiva för 100 kr vid sidan av scenen. "Köp hivan de e baja hundja spänn!" Söting säger jag bara.. =D

Inatt drömde jag något helt konstigt. Jag vaknade hemma hos mamma och pappa med ett jack i huvudet. Gick till badrummet och typ klämde lite på det då kom det ut ett ägg i storlek av en golfboll. Jag bara jaha men det här var ju lite konstigt. Kan ju inte vara bra riktigt. Så särade jag lite på jacket och då hade jag en massa ägg i huvudet. Så jag ropade på syrran och visade. Det enda hon hade att säga var typ jaha där ser man. Sen vaknade jag som tur var... Fattar inte vad det där kommer ifrån alltså...

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0