Hemligheter

Det finns saker som man inte kan skriva här... Eller jag skulle väl kunna göra det men det finns riktigt privata saker som jag inte har lust att dela med mej till vem som helst. Men samtidigt skulle man vilja hitta någon som är i samma situation.. Som lixom fattar hur det känns. Som tur är ska jag ut och gå med min lilla Pingl nu.. Hon vet inte hur det känns men man kan berätta för henne i alla fall..

Tell me about it
Postat av: Jenny

Ush då, det låter jobbigt, hoppas det ordnar sig vad det än är...kram

2008-08-25 @ 16:30:17
URL: http://jennasvensson.blogg.se/
Postat av: Losan

Tycker du ska göra precis så som du känner faktiskt! De du som ska känna dig bekväm med de hela så att säga haha. Viktigt att du mår bra pingl!!=)

2008-08-25 @ 16:54:41

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0