Gårdagen med sis

Drog in till Norrköping vid 5 och knatade ner till Världens Bar. Åt godig mat och svettades lagom måste jag säga. Fy fan vad varmt det var där inne men det var fullt där ute så inte mycket att göra åt saken. Sen traskade vi bort till Filmstaden för att se Narnia - Prins Caspian. Vi tittade på filmen och den var så bra så och så lönvaofignaoäengaeg så la den av. 6 minuter innan slutet typ. Eh ok? En snubbe gick ut och sa till en annan kom in och sa jo hela filmen ligger utanför så ni kan inte få se färdigt den men ni får pengarna tillbaka.. ÖH? Lite störigt men på ett sätt ganska bra. Jag menar man fick ju se så långt så man fattade hur slutet skulle bli och jag visste ju eftersom jag läst boken... Så nu fick vi en gratisbiljett var till en ny film.. Lyx =P

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0