Fullt upp

Jag trodde dagen skulle bli relativt lugn men det har vart något hela tiden.. Syrran ringde och väckte mej 20 i 7 och undrade om jag kunde jobba. Så det var bara att kliva upp och ta sej till Lotorp fortast möjligt. Sen halv 12 åkte jag till Lillbröten och snackade med Malin. Eller dom andra med så klart men det var Malin som jag var tvungen att prata med om man säger så. Efter det bar det av till Hanna för att pröva klänningen jag ska ha till festen. Och den passade!! =D Sen skjutsade jag henne till skolan och åkte och handlade lite kattmat. Sen lämnade jag bilen hos mamma och blev kvar där och åt, fikade, spelade yatzy och kollade lite på det där jag ska fixa. Mejlade 2 av dom med och fick svar av den ena vilket resulterade i att jag har ett samtal att ringa imorrn för att se om det går att få det gratis. Dessutom fick jag jobba imorgon och på fredag med plus att jag ska va i skolan med så det blir mycket nu på slutet av veckan.. Undra när jag ska hinna läsa den där boken vi ska ha på litteraturseminaret =P I alla fall när jag kom hem blev det en panikdusch för jag insåg att jag inte skulle gå upp imorgon när jag trodde utan klockan 6 och mellan 18 och 07 så har dom stängt av varmvattnet här. Så det blir att tvätta sej i kallvatten imorrn bitti. Men då vaknar man väl antar jag haha.. Sen startade jag en maskin tvätt och stallde mej att koka äppelkräm. Men det blev nog för lite äpplen fast jag tyckte att jag hade i så himla många... Det är fan inte lätt alltså.. Nästa gång ska jag ha i en biljard äpplen ta mej fan! Hoppas det går att äta den i alla fall.. Men det gör det säkert.

Nu blir det till att slappa till det är dags för sängen.. Wish me luck imorrn då... Hoppas det går vägen!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0