Christian Bale



Tjoho alltså jag tyckte inte det förut men ta mej tusan att han är en liten snyggve karln.. =P *mmm*

Idag har jag möblerat om. Skulle städat egentligen. Började helt seriöst att plocka och greja sen fick jag till och med för mej att diska av hyllorna i kylen. Och sen kom snilleblixten att möblera om.. Så det tog så mycket tid och ork att jag fortsätter städa imorrn. Sen kanske jag klämmer in några bilder här när det är snyggt.. =P Vilket inte betyder något för er som inte vet hur det såg ut innan men det är ju inte mitt problem =P

Tell me about it
Postat av: Tina

De verkar fasen så illa!

Men jag lever ju iaf!=)

2008-08-14 @ 23:13:58
URL: http://tinawina.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0