Bröllop och kräftskiva...

Igår var jag och Kattis i Kolmårdskyrkan och kikade på när Veronica och Jens gifte sej.. Det var jättefint och jag höll på att börja tjuta flera ggr. Jag vet inte hur det ska gå på mitt eget bröllop. Får väl köra playback eller något haha =P Sen efter det var det bara att spurta hem till mamma och pappa för dom hade kräftskiva. Det var väldigt trevligt.. Och det gick ganska bra för mej att motstå godiset på bordet. Åt några chips, jordnötter och popcorn istället. =)

Idag ska jag nog ta mej till mamma och pappa och hämta lite nya äpplen.. Den här gången ska det ta mej tusan bli äppelkräm som den ska vara om jag så ska dö på kuppen!

Tell me about it
Postat av: Jenny

Har kollat upp det nu, men tack ändå...lycka till med krämen!

kram

2008-08-31 @ 17:40:29
URL: http://jennasvensson.blogg.se/

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0