Batman - The Dark Knight

Igår var jag, Losan, Jimmy, Hanna och Johnny på bio och såg Batman. Mycket bra. Innan det så planerade Hanna och jag vårat party.. Hanna skickade en skiss på inbjudan förut.. SÅ JÄVLA SNYGG =D Skulle komma direkt om någon skickade så snygga inbjudningskort till mig... Hehe.. 

Den här veckan är jag ledig. Idag blir det Kolmården med Losan och Jimmy och någon dag ska jag till Hanna igen. Det blir nog onsdag eller torsdag. På tisdag börjar skolan igen. Har redan varit ambitiös nog att ta reda på vilken grupp jag är med i, skrivit ut studiehandledningen, skrivit upp schemat och skickat efter böcker. Ibland så gott folk så händer det grejer även i den här delen av världen. Det blir väl till att städa en dag med och tvätta kläder.

Tell me about it
Postat av: Veronica

Ja vill se inbjudan oxå???? FÅR JAG SE??

2008-08-12 @ 16:42:21

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0