Alla vägar leder till Vibergarondellen

Ja det kunde man tro i morse när jag skulle åka till jobbet. Fan jag var inte helt på det klara med vart jag skulle åka.. Eller jag var det men hjärnan agerade på ren vana.. Men jag kom ju fram till slut i alla fall.. =P Och dagen gick bra.. Haha fick ju inte garva åt snäckol, kolallel och glittel dock men jag skrattade högt åt det i huvudet... Jävligt mycket l där.. =P Idag har jag i alla fall vart ute, vävt, läst böcker, väckt, tröstat och sjungit.. =) Och bytt blöjor så klart.. Och lyckade svara i telefon så jag fick ta emot årets mest genanta samtal.. Men det var som tur var ingen som var arg eller så.. Men fy fan som man har gått och tänkt på hur pinsamt det skulle vara om det hände och så gör det det... Lite skönt att vara vikarie i alla fall så man kan slippa undan det största ansvaret i alla fall.. Don't want it to happen again kan jag säga! Blir megakoll framöver haha.. Upptäckte även att jag har likadana skor som en tjeja på förskolan.. Men mina är inte rosa inuti.. =P

Nu ska jag göra mej lite kvällsmat och läsa studiehandledningen och Nemi. Har varit duktig och packat skolväskan med.. Och nu börjar det ta så jävla mycket slut och det är så SKÖNT. Imorrn börjar nedräkningen på allvar ta mej tusan =D=D=D

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0