Weird drömperiod

Jag får ju sånna konstiga perioder då jag drömmer helvrickat... I natt så drömde jag om en varulv och en egenhändigt kompnerad monstertyp som heter ogg.. En ogg har en människokropp som ser ut som huden smält på och är blålila.. Den har huggtänder i en jämn tandrad, klor och risigt hår med högt fäste.. Och den var nog elak egentligen men eftersom den (som varulven) är människa i vanliga fall så va den ganska snäll mot mej för den skulle rädda mej från varulven. Faktum är att jag var tillsammans med den här oggen när den var vanlig kille.. Alltså det var därför den var snäll mot mej för vi var ihop annars.. Hade vi inte vart det så skulle dom väl delat på mej till kvällsmat haha.. Jag vet fan inte var jag får allt ifrån alltså... =P

Nu måste jag städa lite.. Lite idag och lite imorrn.. Kattis brattis kommer hit.. Ska bli mycket trevligt..

Hej hopp!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0