Värsta bra dagen idag! Eller nästan =P

Först så fick jag veta på föreläsningen idag att Jan skickat över mej till Gunnlög så hon är min handledare i stället... Det är väl ok det om det inte vore för att ingen talat om det för mej lix.. Men jag fick prata med Jan så ska jag bestämma en tid med Gunnlög snart.. Sen gick jag till biblioteket och hittade en massa böcker.. Bra det! Då ringde Belma och frågade om jag kunde jobba imorgon.. Visst kan jag det =D När jag kom hem hade jag fått brev från Sapa.. JAG HAR SOMMARJOBB!!!!!!! Så då blev jag svinglad för det... Klockan 16.00 äntrade jag tandläkarstolen. Tandläkaren sa att jag skötte mina tänder bra, hade typ ingen tandsten eller så.. Men ett hål som ska lagas den 21.. Och ett par småhål som jag ska förinta med tandtråd och florskölj.. =P Rent allmänt kan man tycka att detta är en dag då livet leker... Hann inte med att cykla idag men får göra det imorgon istället.. Ska snart köra Losan till affären.. =)

Tell me about it
Postat av: Jenny

Grattis till jobbet!

2008-04-08 @ 20:17:26
URL: http://jennasvensson.blogg.se
Postat av: hanna

sommarjobb! superbra juh! när börjar du?

2008-04-08 @ 20:37:15

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0