Valborg

Jaha vad händer idag då? Ja det är en bra fråga.. Har nyss vart och tränat så nu åt jag lite pannkakor som blev över sen igår. Ska fixa håret snart som just nu är inlindat i en turban a la handduk. Skitsnyggt! Sen är det tänkt att jag ska gå ner till centrum när Losan är klar hos frissan.. Men jag kanske går ner tidigare för jag kommer inte ha lust att sitta och glo här känner jag redan. Vi ska i alla fall handla. Ikväll blir det att hänga med Hanna och Johnny hos Losan och Jimmy även om Jimmy inte kommer förrän 22.00. Vi ska kolla på Emilie när hon dansar på Hörnan halv 7. Jag och Losan ska göra en hallontårta till Hallontårtan (Johnny) för han fyllt 25.. Och ni som inte fattar hur hela historien med hallontårtan hänger ihop ni får väl fråga eller helt enkelt inte veta något! =P That's it lix..

Förresten ringde Boris från Sapa igår. Han frågade om jag fortfarande var intresserad av att jobba där så jag sa ja självklart. Så frågade han lite mer sen sa han att han skulle återkomma. Snacka om att det inte är enkelt att få jobb där hahaha.. Eller i alla fall inte att få veta om man fått det. Är fortfarande inställd på att inte få det. Hellre det än att jag tror jag får det och sen blir det inte så. Men jag vill HA!!!

Anyway håret var det!

Have a nice valborg alla!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0