Uppsats, uppsats hela dan!

Ja eller inte hela dagen kanske men jag har filat på lite intervjufrågor och skrivit på litteraturgenomgången... Så nu orkar jag inte mer faktiskt..

Haha fy fan när jag kom hem från tandläkaren alltså. Jag har ju den lilla egenheten av typ kliande tänder eller något som gör att jag gärna biter på saker.. Närmast till hands om man inte har tuggummi är ju kinderna haha.. Och när man är bedövad så måste man ju testa lite hur hårt man kan bita.. Och det gjorde jag.. Sen kom det blod.. =P Ups! Det tog ju sin lilla tid för bedövningen att släppa med. Hade parkeringstid till 12.00 så då tyckte jag att det skulle ha gått dom 2 timmar som hon sa det skulle ta innan det släppte.. Men icke sa Nicke.. Så jag åkte och satte mej hos mamma på jobbet och väntade en liten stund för det hade börjat lite smått att släppa när jag åkte. Sen handlade jag.. Fick till årets körskoleparkering.. Snyggt som fan!


Nu ska jag kolla på en film ta mej tusan!


Öh förresten så har jag namnsdag idag.. Annika pannika vattenspruta slog en kärring mitt på truta är det idag.. Eller Annika kort och gott för er som tycker det är enklare.. =P Grattis till mej och moster! =)


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0