Tjoho it's going framåt!!

Nu har jag skrivit en inledning och ett syfte till min uppsats!! Gud det blev så bra haha.. Så har jag ringt till en person som jag ska intervjua med och det gick bra.. Men jag skulle återkomma när jag hade gjort frågor så jag har något att intervjua henne om... För det är ju en fördel.. Nu ska jag hitte på något annat jag... =D


Förresten är det rätt kul med folks reaktion när jag säger att jag ska flytta till Norrland.. Typ alla bara va!?!? Vad ska du göra där? Eller typ skämtar du?? Förutom Losan som verkar tycka det ska bli skitkul.. =) Och sen Veronica tycker det ska bli kul med men hon bor ju redan där lix så det är inte samma.. =P Mamma är roligast. Hon säger till alla att jag funderar på att flytta dit men så fort jag säger något om det och hon hör så säger hon ja vi får väl se hur det blir. Eller näe det ska du inte alls det.. Hon är rolig lilla mamma.. Och hon vill inte att jag ska flytta iväg så långt.. Men än så länge är mina planer dom att jag blir norrlandsbo i början av nästa år!

Tell me about it
Postat av: Losan

Klart det är kul att du vill satsa på något helt nytt! lite väl långt bort men va fan! de blir vad man gör de till=) Kommer ju sakna dej så in i helvete men du kommer ju hit o ja kommer dit. Tycker de starkt av dej att bara packa ihop och dra=) Go Pingl!

2008-04-16 @ 08:18:15

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0