Städdille

Något mycket sällsynt hände idag.. Jag fick lite städdille... Så jag duschade blommor, tvättade, diskade både disk och prydnadssaker, tvätta lite fönster och skurade balkongräcket.. Det var mer än skitigt vill jag lova =S Men så är det när man bor mot vägen. Jag har också transkriberat en intervju och nu har jag ONT i min rygg.. Fy fan men om fem minuter börjar tvprogrammen så jag ska fixa kvällsmat nu.. Imorrn blir det ett varv till skolan, uppsatsskrivande och sockerkaksbak.. Ska ta me lite till Losan på kvällen så ska vi fika =) Har förresten lyssnat på musik jag inte lyssnat på på länge länge.. Suede, HIM, Johnny Cash och No Doubt.. Bra skit det!

Nej kvällsmat var det!


Tell me about it
Postat av: hanna

bra musik stumpan! :D

2008-05-09 @ 22:12:43

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0