Skönigt väder!!

Solen lyser som bara fan! Och det är sååååå skönt... Men när jag gick upp i more kl. 6.00 så var det -0.8. Så då var det inte lika skojigt men sen när jag tittade igen när solen kommit fram så var det +2,5. Och nu är det 12,4 i skuggan!

Har haft lägesrapport om uppsatsen idag. Vi var bara 3 stycken.... Alla andra hade fått massa annat att göra istället tydligen.. Sen hämtade jag en bok på biblioteket och kollade om det fanns en diktafon att låna men dom var bokade allihop... Så att det får gå ändå imorrn. Nu ska jag skriva lite metod. Orkar inte med litteraturgenomgång idag... Blir att gå och möta Losan när hon kommer från jobbet sen med.

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0