Rönnebring

Haha jag gjorde en sökning på mitt efternamn och fick upp att eftersom det finns 16 stycken i Sverige (förmodligen i hela världen) så är det nr. 1614 på listan över populäraste efternamn.. Det bor 7 stycken Rönnebring i Östergötland och 6 stycken bor i Blekinge.. Så som det ska vara, släktingar allihop fast det är ju uppenbarligen 3 om saknas.. Sist jag kollade så var 7+6=13.. Men dom bör bo i Blekinge. Eller i alla fall söderut.. Fast det finns egentligen 7,5 i Östergötland för syrran heter ju fortfarande det fast inte bara.. =P

I natt drömde jag helkonstigt.. Veronica och Andreas skulle gifta sej.. Men hon hade inte köpt någon brudklänning så jag och syrran höll på och letade efter en bland hennes klänningar. Av någon anledning hade hon en massa balklänningar.. Men hon blev skitsur och sa att vi var störda som trodde hon ville ha en klänning som inte var vit. Vi bara hallå det är ju du som inte köpt en klänning vi försöker bara hjälpa till.. Men till slut så hittade hon i alla fall en klänning som skimrade i ljusljuslila... Så vi kunde åka till kyrkan för alla hade redan åkt dit.. Vi åkte fyrhjuling av någon konstig anledning.. 3 personer i finkläder på EN fyhjuling *tjo* Så var vi helt plötsligt i USA. Vi körde på en väg som var full av ormar. Alla möjliga sorters ormar men mest exotiska... Så skulle vi köra om en buss, då satt vi i mamma och pappas bil plötsligt.. På taket på den bussen så krälade det också en massa ormar. När vi kom om bussen låg typ världens längsta och fetaste anakonda på vägen.. Men vi kom fram till kyrkan  i vilket fall och där gick alla och tittade på gravstenarna... Sen slutade den drömmen och jag och några till blev jagade av aliens. Vi kom till en grotta som vi sprang in i och gömde oss i en skreva. Aliensarna trodde vi hade tagit oss längre in i grottan så dom tog sej dit och vi smög ut och åkte i väg fort som fan. Sen hamnade jag på Lillbröten en helt vanlig dag.. Och så vaknade jag..


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0