Rensa, rensa!

Idag rensade jag lite bland mina kläder.. Slängde 15 linnen.. Så nu har jag bara 54 st kvar hahahaha.. Men det är lite t-shirtar med.. =P Sen slängde jag typ 3 vanliga tröjor med och la undan några som jag ska se om syrran vill ha.. Men jag insåg att jag nog måste rensa lite till innan jag ska flytta för jag har förbannat mycket skit alltså.. Och då menar jag inte klädmässigt utan jag samlar ju på saker som den värsta hamster... Men man vet ju inte det kan ju vara bra att spara på en del saker i fall man behöver dom senare i livet.. Inte för att det har hänt att jag behövt det förr för det slutar alltid med att jag slänger det i alla fall.. Vid andra eller tredje rensningen.. Men ändå.. =P Det är i alla fall en jävla massa att packa ner.. Jag kan inte påstå att jag längtar till den delen..

Tell me about it
Postat av: Jenny

Vart ska du flytta? Kram

2008-04-14 @ 08:44:36
URL: http://jennasvensson.blogg.se
Postat av: Helena Burman

vaddå flytta? vardå? närdå? hmm, det har du inte sagt ett ord om. Kramizzar

2008-04-14 @ 09:38:39
Postat av: Losan

Ja du får fan kasta ALLT skräp tänkte inte bära på en massa onödigt haha. Fy fan va fränt de kommer bli när du bor där=P köp hunden fort sen!!

2008-04-14 @ 11:22:27

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0