Pappa 61 år idag

Japp då har jag vart inne i Norrköping och träffat Veronica och Selma.. Vi gick lite i affärer.. Jag köpte mej en sommarjacka som jag ska lägga in bild på senare och en sommarklänning med turkosa blommor till Selma.. Skitfin klänning.. Men jag har ju inga egna barn att köpa sånt åt så då blir det andras =) Sen fikade vi lite grann och snackade en massa skit. Planerade också ett knytgrillkalas med girlsen så jag ska mejla dom och se vad de har för sej i slutet av april..

Nu ska jag väl äta lite.. Sen blir det att ta sej till päronen för jag ska cykla igen. Sen lånar jag deras dusch så är jag klar lagom som pappa kommer hem skulle jag tro.. Hans födelsedag idag. Men jag väntar nog med att ge presenten till mamma kommer hem.. =) Hoppas han blir glad för den.. Jag är ju stolt över mej själv som kunde åstadkomma den där så då blir det ju trist om han inte gillar den.. Men det borde han göra..


Tell me about it
Postat av: Anonym

Men hallå? Är det inte c-uppsats du ska ägna dagarna åt?:)
Från hon som är LITE småstressad....

2008-04-02 @ 18:06:31
URL: http://www.wronkan.webb.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0