Ny design

Jag har som ni kanske ser fipplat lite med bloggen.. Men det blev något knas längst ut till vänster men det orkar jag inte fixa just nu...

Idag har jag för övrigt haft en intervju med en oerhört trevlig människa.. Det var längesen jag träffa en som man inte känner som var så där trevlig =) Sen gick jag på en shoppingrunda och köpte trekvartsbyxor, ett linne, en kjol och ett par bikinitrosor. Sen lunchade jag med min kära pingl och när hon gått tillbaka till jobbet så köpte jag ytterligare grejer till hennes present.. Så nu är det nästan klart =)

Ikväll ska jag gå till mamma och pappa och fixa lite till morgondagens grillparty med girlsen! Ska bli mycket trevligt =)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0