Norrland, steg 1

Nu har jag mejlat en människa i Ragunda kommun om hur det ser ut på jobbfronten.. Vart lite nervös när jag skickade mejlet för det kändes nästan som att jag skulle flytta så fort hon svarade.. Men det ska jag ju inte i alla fall.. Fast lite långt kvar är det ändå tycker jag.. Men det kanske känns bättre när jag vet om och när jag kan åka upp dit igen.. Hoppas verkligen att jag får mitt schema ikväll på introt! 


Har en känsla av guld nu... Känns bra! =)

Tell me about it
Postat av: losan

Spännande värre=P

2008-04-16 @ 13:28:06
Postat av: emilie

bah. klart dom saknar mej jag är ju den bästa systern lixom. Ragunda? är det dit du ska?

2008-04-16 @ 17:01:47
URL: http://freakincage.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0