"Men jag är snygg också"

Var hos mamma och pappa och cyklade 7,5 km. Sen gick/joggade jag 4 km på banvallen.. Skönt skönt! Hemma hos mamma och pappa ringde telefonen.. Det var en telefonförsäljare som sålde rakhyvlar. Han frågade efter pappa men jag sa att han jobbade och att jag inte visste när han skulle komma hem. Så då frågade han om jag var frun. Sa att jag var dottern men han hade ju så klart rakhyvlar för kvinnor också.. Han bara brukar du använda rakhyvel när du rakar dej? Kändes som typ årets personligaste fråga på något sätt haha men jag sa att jag gjorde det. Så han började rabbla upp allt han skulle säga men jag sa att jag inte var intresserad. Varför inte då undrade han då. Jo sa jag för det första så har jag en rakhyvel jag gillar och för det andra så gillar jag inte telefonförsäljare för säger man ja till dom en gång så ringer dom igen. Men jag är ju trevligt sa han då. Haha ja det är inte för den sakens skull jag säger nej sa jag då. Men jag är snygg också drog han till med då. Jag höll på att börja asgarva.. Det var nog det bästa sättet någonsin att försöka sälja något på =P Fast jag sa att eftersom jag inte såg han så skulle jag inte säga emot honom men snygghet är ju inte allt. Han bara nej det är klart insidan är viktig med. Japp sa jag. Så han frågade igen om jag inte var intresserad sen så tyckte han jag skulle ha en bra dag och så la vi på.. Kul typ den.. =P

Nu ska jag duscha och sen blir det att laga mat. Pasta Penne med köttfärscurry.. Det är ett av dom nya recepten jag hittade i kokboken så jag hoppas det blir gott. För jag är sååå hungrig! Sen ska jag sätta mej med uppsatsen.

Tell me about it
Postat av: Losan

haha har du börjat springa bara för ja gör de?? haha typsikt dej o härmas!

2008-04-28 @ 16:38:31

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0