Jagad av två Tyrannosaurus Rex inatt

Inatt var jag på ett ställe som födde upp dinosaurier.. Och true Jurassic Park style så la elen av så dom kom lösa.. Raptorer och tyrannosaurusar... Dom hade två styckna T-rex som så klart jagade mej.. Men jag gömde mej först vid informationsskyltar som fanns i foajén som i en halvcirkel.. Sen när dom kom dit så backade jag och stallde mej bakom en akvarium.. Sen så upptäckte jag att jag inte hade någon mer stans att ta vägen så då (finurlig som jag är när jag drömmer) kunde jag lixom backa tillbaka och gömma mej på dom där ställena igen så sen när jag var bakom akvariumet så fanns det en trapp ner till en annan våning där det var något slags rymdrum... Så ner dit sprang jag.. En spiraltrappa var det med så ingen T-rex kunde knata ner efter mej.. Men raptorerna fanns ju kvar så dom skulle jag låsa in mej på en toalett för att akta mej för.. Men då vaknade jag.. För jag var fax tvungen att gå på toa på riktigt haha..

Det är inte första gången jag blir jagad av tyrannosaurusar förresten.. Men förra gången var det i en stad så det va inte lika lätt och ta sej bort från dom då... Men jag tror jag fick tag på någon bil då.. Som tur är har jag alltid sällskap när sånt händer.. Men jag minns inte alltid vem det är.. Jag brukar komma ihåg sånt.. Fast ibland så skiftar det ju så i drömmen kan det skifta mellan 5 olika personer.. Och ibland så är det samma person hela tiden fast att den ser ut som andra ibland haha.. Drömma är fan kul alltså.. Speciellt när man drömmer så konstigt.. =)


Nu ska jag snart gå till mamma och pappa och cykla på motionscykeln..


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0