Jag har Elvisfeber

Eller alltså det har jag jämt i och för sej... =P Men den varierar och just nu så ligger den väldigt högt.. Jag vill åka till Graceland.. NU! Och jag vet inte om jag orkar vänta till jag fyller 30 med att tatuera in hans autograf.. Det är ju fan 6 år kvar... Och jag har velat ha den i typ 4 år.. Om inte mer... Men det gäller ju att vara säker på sin sak ordentligt när det är namn inblandat.. Dom enda namn man kan tatuera in utan att tänka så mycket är ju sina barns namn för dom är ju alltid ens barn lix.. Skulle aldrig tatuera in typ en pojkväns namn eller något.. Kanske om jag skulle vara 90 och ha varit med samma karl hela livet och skulle veta att jag skulle dö nästa dag så ok.. Men Elvis det är speciellt.. Jag har ju gillat han sen jag var 6 år... Och det känns säkert att jag kommer gilla honom hela livet.. Det tåls att fundera på måste jag säga...

image135


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0