Har kommit igång nu

Var på biblioteket förut idag och lånade lite böcker.. Hittade faktiskt fler än jag trodde jag skulle göra... Imorrn ska jag ta mej en titt i skolbiblioteket med så får vi se vad jag kan gräva fram där. Ska oxå skriva ut lite papper från hemsidan som jag inte får upp här.. Har även knåpat ihop några intervjufrågor.. Så att jag har börjat som sagt.. Känns bra det..

Nu sitter jag och gör ingenting.. Har LHC-HV71 på i bakgrunden.. Det bara regnar in mål tycker jag.. Nu får jag ju falla tillbaka på att jag är östgöte och hålla på Linköping och dom leder ju i alla fall.. Men dom släpper ju till lite för mycket nu tycker jag... Vi får väl se hur det går... Annars är jag lite lätt bored.. Förresten så är det ju CSI nu.. Kanske skulle kolla på det..

Tell me about it
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, är du välkommen att vara med i min tävling! Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kronor!
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Ha en bra kväll!

2008-04-07 @ 21:41:08
URL: http://natalieb.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0