Han står vid cirkelkanten...

Har vart och klippt av lite hår.. Mamma fick göra det alltså haha.. Så nu är det lite jämnare i topparna... Ser tjockare ut med.. Kan ju behövas me mitt tunna haha..

Annars har jag kollat hockey nu.. Gick ju inte så bra.. O tröga as till kommentatorer som ni ser i rubriken. Var hittar man en kant på en cirkel? Och domaren höll ju fan på HV.. Missar en klockren crosschecking på en Linköpingsspelare så HV gör mål... Sen får dom massa skitutvisningar medans HV kan åka runt och spela bowling med hela Linköpings hockeylag.. *suck*

Annars tror jag Tindra smygtittar på TV när jag inte ser.. Zappar mellan kanalerna.. Här kommer bildbevis.. Och även en bild på det jag skrev om igår att det kommer bli jobbigt att packa.. Det ser nämligen ut så i alla mina garderober och skåp... Och så har jag ju en massa grejer som står framme med.. *mer suck*


image136  image137



Och så bara för hon är så gullig så kommer en till bild på min lilla luddbulle =)

image138

Tell me about it
Postat av: losan

vilken jävel asså! haha hon tycker säkert de skönt när du inte är hemma för då får hon va kung över tvn..=)
Om ja ska hjälpa till så kasta skiten!!!

2008-04-15 @ 08:08:45

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0