Dirty Dancing

Det är en för jävla bra film det.. Bra musik och dans det gör susen.. =P Började kolla på den när jag cyklade hos mamma och pappa sen kollade jag färdigt nu nyss.. Jag har också varit och handlat och kollat på Miami Ink.. Det lindrade inte mitt sug att skaffa en ny tatuering.. Det snarare ökade på trycket haha...

Veronica ringde mej inatt... Hon var på After Anglingsfest hos sin karls pappa.. Det lät roligt.. Och jag fick prata med Roine som jag visst träffade när jag var där uppe men det kommer jag inte ihåg riktigt.. Det var ju en massa folk överallt hela tiden.. Men sen skickade hon en bild och jag tror att jag lokaliserade han bland mina egna kort så då har jag ett vagt minne av att ha sett han.. =P I alla fall så var det ungefär samma effekt på det samtalet som med Miami Ink tittandet.. Jag fick lust att dra till Norrland igen..


Imorrn ska jag ta tag i min C-uppsats.. Ska dra till biblioteket här i Finspång och se om dom har något av värde.. Syrran hade 2 böcker som jag ska låna sa hon igår.. Och på tisdag ska jag kolla bibblan i Norrköping.. Hoppas jag hittar något av värde..


Nu har jag myror i brallan.. Känner mej fest och danssugen.. Får nog ha lite party för mej själv här i vardagsrummet =P


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0