Årets första glass

Va nere och mötte upp Losan vid bussen.. Sen gick vi och handlade på "Blåbärshallen" =P Jag köpte årets första glass.. En magnum classic så klart.. Men det smakade lite nötter om chokladen och vaniljglassen smakade som det fanns jordgubbssylt i den.. Lite skumt.. Sen när jag kommer hem så luktar det tandläkarmottagning i min hall.. Det är något skumt med detta alltså.. Haha och Losan såg att jag hade solat.. Jag blev helt chockad men det var ju trevligt.. =)

Tell me about it
Postat av: Losan

Jag ser allt hahahaha. Du va nog lite extra snygg nu när du gjort de;)

2008-04-17 @ 18:23:37
Postat av: KUSIN Vitamin

Jag vill nog ha en blogg igen...så trist att inte ha något att skriva när man inte har nått annat för sig. Men då kanske jag ska ha ett tema på min blogg, så jag inte skriver det som jag slutade upp för. Det låter som en bra idé, gör det inte??!

2008-04-18 @ 13:37:36

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0