Äntligen så funkar det!

Ja det var ju på tiden att åbäket skulle börja funka igen.. Flera bloggdagar som gått till spillo och massa intressant som jag kunde skrivit men som jag nu glömt bort.. Haha hur många tror egentligen på det då? Att jag hade massa intressant att skriva alltså.. Att jag glömt bort det är väl inte så revolutionerande kanske.. =P

Men för att se om jag kommer på något jag gjort så tar jag det i dagsordning... Och det börjar väl med söndag kan man tänka.. Då var det tänkt att Losan skulle färga håret på mej men hon kände sej illamående så då blev det en liten mamma som fick rycka in istället. Sen följde jag med dom till mormor och morfar som kom hem från Norrland med Annika och Mats. Vi skulle lämna presenten till lilla Nataniel så dom kunde få med sej den upp till han.. Sen var det hem och glo på hockey..

Igår, måndag, så var det intro för c-uppsatsen.. Fick se den beryktade Gunnlög för första gången.. Hon verkar rätt kul ändå än så länge. =P När jag kom hem fick jag veta att jag får 6000 kr tillbaka på skatten *tjo* Sen så har mamma och pappa köpt en motionscykel i helgen så den trampade jag lite på. Ska försöka göra det typ varannan dag eller så.. Se om det ger något resultat haha.. Sen kollade jag på Angel *mums* och gjorde väl inte så mycket mer. Såg hockeyn och Hundra Höjdare på kvällen. Och läste omen idiot till gubbe som ville utrota vargen... För han våga knappt gå ut för han kunde bli vargmat.. Så han hade alltid med sej geväret.. Fan utrota han istället.. Hur ofta anfaller vargar människor? Det var typ en varg som dödat 9 barn 1800 någonting och en snubbe hade blitt dödat 2001 eller vad det var i Norge.. Det är väl ingen statistik att tala om.. Men gubbfan verka som att det hänt på samma dag och typ igår utanför hans hus. Och folk som släpper sina hundar lösa i skogen så dom blir attackerade får väl skylla sej själva... Dom vet väl att det finns varg i skogen? Dessutom ska väl inte hundar ens springa lösa där hur som helst ändå.. Jag står fast vid att vargarna var här först och att det därför är vi som får anpassa oss lite efter dom. Typ har man får på ett ställe med mycket varg så finns det stängsel och shit som håller dom borta..

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå... Ska till frissan 15.15 och så ska jag hämta ut Norrlandskorten.. Spännande, spännande.. Imorrn fyller pappa 61 år så då ska jag dit och på dagen ska jag fika med Veronica... Ska bli kuligt att få träffa lilla bebisen.. =)

Tell me about it
Postat av: Veronica

Vadå, vilken Veronica då? Jag är det då rakt inte!! SÅÅÅÅ???? ;P

2008-04-01 @ 22:19:20

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0