All hell broke lose

Ja man kan ju nästan tro det alltså.. Någon har något emot mej i alla fall.. Gick med Kattis hem till mamma och pappa för att hämta bilen så jag kunde skjutsa hem henne.. Hon undrade om grodorna kommit fram än men hon trodde inte det.. Jag sa att det kunde finnas en och annan eventuellt men förhoppningsvis så har dom inte vaknat än.. Om jag bara visste hur fel jag hade.. Någon hade valt ut denna dag för att tortera mej. Vi såg ingen på vägen till bilen. Fanns en potentiellt mosad på vägen nedanför backen men jag hade inte lust att titta närmare på det. Så vi kom till bilen och jag tänkte fan vad skönt ingen groda.. In my dreams på vägen in till stan så såg jag kanske 3 stycken.. Plockar upp en packad Losan vid Max och släpper av Kattis hemma hos henne.. Sen åker vi hemåt... Grodantalet ökar drastiskt ju närmre Finspång vi kommer. Skulle tippa på ett tiotal på vägen.. I bilen är det väl kanske en sak.. Eller kanske inte för jag typ får kräkångest när jag tror jag håller på att köra på en och under några sekunder har jag noll koll på vad som händer runt omkring mej och ingen som helst koll på vad jag gör med bilen.. Så klart sitter det en groda mitt i hjulspåren i backen upp till mamma och pappa.. Finns inte mycket svängradie på den vägen så jag ber till vem fan som helst som lyssnar att jag inte ska mosa den så jag måste gå förbi det när jag går ner igen... Men det hade jag inte gjort men grodan var fortfarande kvar så det var nästan lika illa ta mej fan... Vägen mellan mamma och pappa och mej tar typ 7 minuter.. På dom 7 minutrarna ser jag 13 grodor.. Det är typ 2 grodor i minuten... Fy fan det är tortyr, jag mår illa, jag får panik.. Jag kan fan börja tjuta när dom krälar sej framåt med sina långa snuskiga jävla ben.. Jag hatar dom något enormt! Det är ett djur vi kan utrota utan att jag skulle sörja ett uns..... Satan jag kommer drömma mardrömmar om dom inatt..


Men Kattis och jag hade trevligt i alla fall... Blir utgång på Hugos inom en snar framtid hoppas jag.. Då går Losan och jag på förfest hos henne.. =)


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0