Trött som ett as

Satan vad trött jag är då.. Både igår och idag har jag sovit på soffan... Känner mej fortfarande lite lost.. Men men... Var på Svärtinge skolan idag och intervjuade lite barn om matte.. Det gick bra.. Dom är allt lite söta fast att dom går i skolan hehe... Men än så länge är det inget som slår förskolebarn =P

Idag är det dags för Grey's Anatomy igen.. Har längtat efter det programmet sen det tog slut.. =) Nu ska jag lyssna på en sång som jag hoppas är den jag letade efter.. Och det är mycket lovande.. För det är RÄTT!!
When will I see your face again - Jamie Scott & The Town, lyssna på den.. Det är helt klart värt det! När ni ändå håller på så ta Nothing left to lose - Matt Kearny med.. Inte lika bra som den första men det spelar ingen roll.




If I could wish one thing, I'd hear you call my name

Tell me about it
Postat av: Tina

Vad gör du på soffan??? Och jag veeet att jag skrev fel, men de gick ju fram ändå de jag ville ha sagt=P Och du, om man VILL åka utomlands, så kan man, de är inte så svårt egentligen!

2007-09-20 @ 10:20:42
URL: http://www.tinawina.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0