Tjo mera frågor och svar.. =P

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan, jävlar och helvete m.fl.. Allt i en salig blandning

2. Äger du en iPod?
Jeppa en silverfärgad med mitt namn på
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Just idag var den inställd på 8.45. Skulle upp och köra bodypump
4. Hur många resväskor äger du?
Ingen alls
5. Använder du flip-flops?
Absolut

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Bergslagshallen, Ica och Viberga
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag tar nog helst bilden tror jag
    8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Harry Potter och de vises sten

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Öh inte fan vet jag.. Med den som har tid? =P
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jaha det har jag inte en aning om... Kläder förmodligen =) 
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Det har dom säkert och med all rätt!
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej det är inte nödvändigt
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Jag äger ingen CD-spelare... Men sist det fanns en cd i DVD:n så var det Evanescence nya.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Elvis Presley and that will never change! =P
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Eh nej det tror ja inte men om så var fallet skulle jag inte skriva det här där vem fan som helst kan läsa!

16. När var senast någon stötte på dig?
Haha inte vet jag..
Vad åt du till middag senast?
Husets Special från Angela.. Jei nyttigt.. *not*

 18 Använder du huvtröjor?
Jeppa
19. Kan du vissla?
Har aldrig kunnat och kommer förmodligen aldrig kunna det heller

20. Vem var den senaste som ringde dig?
Det var mamma.. "Vi ligger på stranden" Usch jag gick i storm..*hmpf*

21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Jag tror att det är Balder faktiskt..

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det tvivlar jag inte på ett dugg

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
+46

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Jag gör det fortfarande! =)

25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Jaha ja det är väl Viberga det.. Eller nåt ställe nere på centrum?? Int e vet jag så skit i den här frågan!

26. Hur många syskon har du?
En storasyster och en storebror
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Njae det beror väl lite på när var och hur..
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Haha ja det skulle väl va Grease och Dirty  Dancing.. Men jag har rätt bra koll på många andra med =P
29. Äger du några popband t-shirts?
Haha ja från min ungdoms missledda dagar.. =P
30. När flög du senast?
Det bör ha varit när jag och Losan va i Bulgarien 2004. Fy fan så längesen jag vill mer utomlands!!

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
2 för jag sitter på den tredje här

32. Läser du för skojs skull?
Så klart jag gör!
33. Pratar du några andra språk?
Engelska är väl det som räknas... Men jag kan rövarspråket med! ;P
34. Diskar du din egen disk?
Ja, jag hade ett köksbiträde men personen verkar ha slutat innan han/hon ens började.. Mycket märkligt..
35. Har du gråtit offentligt?
Det har jag gjort.. Flera ggr

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
 
Inte alltid..
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Yess... En tredje tatuering på g och innan jul ska jag pierca naveln!
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Haha det gör han väl om han vill.. Jag gör det inte för jag har fan inte råd =P
40. Kan du kasta macka?
Har aldrig hittat en tillräckligt bra sten

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej men jag vill dit!
42. Vad har du med dig in på bion?
Lite godis kanske.. Något att dricka. Men ibland inget

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Kerstin Källbäck (mellanstadiet) Hon var helt enkelt kanon!

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Eftersom jag inte tror på gud bör väl min första pojkvän räknas som någon av en annan religion...
45. Vad har du för väder?
Storm utav bara fan och mulet
46. Har du en blogg?
Jadå
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Religion skulle jag tro.. Bra lärare och rätt intressant ämne
48. Gillar du att flyga?
Ja själva starten och landningen.. Annars är det rätt dött
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Jag är förespråkare för snällhet!

50. När sov du senast på golvet?
Jag kommer inte ihåg.. Men om inte luftmadrass räknas så var det för typ 2.5 år sen kanske

51. Vilken är din favoritdrink?

Ingen aning... Blanda ihop något gott så dricker jag.. =P
52. Gillar du din boende-situation?
Njae eller jo.. Men inte kokvrån...
53. Vilken är din mammas hemstad?
Åby
54. Din pappas hemstad?
Motala

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Ja absolut 8.. Men helst ska jag få sova så mycket som möjligt
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det vill jag väl inte påstå...

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja men inte fan var det jag som pratade.. Utan alla jävla tjatterfjollor runt omkring

58. Vilken är din favoritfrukt?
Svårt det där.. Vindruvor kanske..
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Det kan väl hända.. (Ytterst sällan) Kollar oftare på % fett
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23år... Nu den 28 september
 61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
För mej själv eller andra? Skiter i andra och bryr mej mest om det när jag skriver något till skolan.
62. Tror du på liv på andra planeter?
Så klart... Det blir roligare så =)

63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?

Känn på den du.. Kommer inte ihåg.. Kan lika gärna vara en känd som okänd. Ingen går säker =P
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte på Gud. Men om ja gjorde det skulle jag vilja det var en kvinna men som världen ser ut så är det garanterat en karl. (Hey jag låter som en superfeminist haha)

65. Vad var det senaste du åt?
Frukost... Oboy, knäckemacka och vanlig macka med korv
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det vet jag inte.. Det hänger väl mer på hur dan han/hon är som person

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma valde Christians så pappa fick välja Victoria. Men mamma hade velat att hon skulle heta Josefin så jag fick heta det när jag väl dök upp här i världen.
68. Gillar du senap?
Egentligen inte.. Men till ärtsoppa och mammas köttbullar vill jag ha det. Den där östgötatjofräsen som Susannes morfar gjort receptet till =P
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Öh ja typ skit i det och var glad.. Fast det beror ju på vad det är som hänt..

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej det skulle jag nog inte
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Svårt att säga.. Men från en serie så måste det ju vara Nemi =P

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej inte ett sket..
73. Tycker du om att krama folk?
Ja men bara sånna som jag tycker om =)

74. Skulle du säga att du är trendig?
Det skulle jag väl inte vilja påstå... De flesta trendiga kläder är fula.. =P

72. Äger du en digitalkamera?
Nej det vore ju synd att säga.. Men jag vill!
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Jag är lik mej själv.. Det är tillräckligt kändis för mej! =P
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja om det händer många ggr. Eller om det var något viktigt vi skulle prata om.
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Hallå jag har läst för jävla många för att komma ihåg det.. Men det finns en som jag när jag läste den för andra gången tjöt typ hela tiden. Bara för jag visste hur den skulle sluta.. Haha
76. Tycker du att du är attraktiv?
Alltså nej det vill jag inte påstå men jag kan tycka att jag ser ok ut.. För övrigt så verkar ju jävligt udda om någon skulle printa ner hur snygg han/hon är här!?!?

77. Vad är du allergisk mot?
 Inget vad jag vet... Men jag börjar misstänka lite pollen
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Aldrig.. Utan kött skulle det inte finnas något kvar som jag äter

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Sebastian eller Alexander

80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Ja jag skulle förmodligen läsa det vem som än skrev det. Om jag kände personen i fråga alltså


Tell me about it
Postat av: Anonym

Vill du inte nämna allt på fråga 29 eller. Men det kan jag! Det är BACKSTREET BOYS Tischa du har :P Hihihihi! Fast, du
kan ju ha andra med, det vet ju inte jag. Nej, jga är inte hemma än, imorgonbitti kommer dem! :S Poss

2007-09-16 @ 19:39:10

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0