Teknik är BAJS

Fan nu har jag suttit och krånglat med min iPod.. När jag skulle till affären så tänkte ja ta med den men då minsann haka den upp sej och jag kunde inte göra ett skit med den. Sin vana trogen blev Josefin sur så in i helvete och inneslöt sej i ett åskmoln och traskade till affären med mord i sinnet... När hon kom hem så fick hon goda råd av Jimmy som alltid får rycka ut till hennes hjälp när tekniska saker krånglar.. Arma människa för det är inte lätt att tas med en idiot som henne.. Men han är för söt hennes Pingltive.. =P I alla fall så krånglade få se nu hur mycket var det nu igen? Jo just det ALLT... Försökte återställa fabriksinställningarna men iPoden fatta ju inte ens att den va ikopplad i en dator.. Jesus Christ... Till slut ringde hon till numret som stog på Apples hemsida.. Så trycker hon att hon vill bli kopplad till supporten och där rabblar dom ett nummer som man ska ringa helt utan att förvarna om det.. Dessutom säger dom det bara EN gång.. Redan skitsur ringer Josefin numret igen denna gång beväpnad med en penna och ett papper.. Sen kan hon ringa till någon som pratar... Så klart låter han helt uttråkad i andra änden och Josefin får bekämpa demonerna som dansar på hennes tunga för att låta så trevlig som möjligt.. Så säger han att man bara behöver trycka in mittenknappen och menyknappen samtidigt så startar iPoden om.. Som att det var något som ALLA visste om men ursäkta att man inte är någon jävla datanörd.. *hmpf* Nu i alla fall så tror jag att den funkar... Den fattar i alla fall att den sitter ihop med datorn men jag får inte koppla bort den...

Konstaterat är i vilket fall att jag behöver köpa stubintråd att förlänga mitt tålamod med.. Just nu är den typ kanske mellan en halv och 2 cm lång beroende på vad saken gäller... =P

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0