Snodde en frågelista som var kul =P

Om musiken avgjorde livet

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtitieln som svar på frågan.
4. Fuska inte !

1. Hur mår du?
The end of heartache - Killswitch Engage
Jaha haha ja det var ju intressant... Träffande men ändå inte..


2. Kommer du komma långt i livet?
One perfect something - Linkin Park
Ja det låter ju onekligen ganska bra.. 


3. Hur ser dina vänner dig?
Dance with the devil - Breaking Benjamin
Öh jag vet inte vad man ska säga om det... Det får väl stå för dom =P


4. Kommer du gifta dig?
Follow me - Breaking Benjamin
Haha det låter som det skulle bli så ja.. Får se till att följa rätt person bara


5. Vad är ditt livs themesong?
Find your way home - Dishwalla
Verkar som jag har lite att ta tag i inom mej?

6. Vilken är din livs historia?
Lacrymosa - Evanescence
Hmm..


7. Hur är skolan för dig?
Tokyo - Danny
Jaha tolka det om du kan haha


8. Hur kan du komma framåt i livet?
The worrying kind - The Ark

Kanske genom att inte va the worrying kind =P

9. Hur kommer imorgon vara?
Had enough - Breaking Benjamin
Haha ja med Arne som seminarieledare kan man lugnt säga att jag fått nog =D


10. Vad är det bästa med dina vänner?
Snow white queen - Evanescence
Ja queens e dom allihop (kings då för killarna =P) Och inte sådär jättebruna heller hehe


11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Bring the people together - Live
Jaha värsta missionärsuppdraget.. No thank you! Fast det är klart det behöver ju inte va negativt =P


12. Vilken sång beskriver dig bäst?
I wish I was a punkrocker - Sandi Thom
Det var som tusan =P


13. Hur är det med ditt liv?
Ka-Ching - Shania Twain
Haha njae det märks inte men jag är rik på annat än pengar =)


14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Angels or devils - Dishwalla
Ja men den passar nog till viss del.. "This is the last time that I'm ever gonna come here tonight" börjar den..


15. Hur ser dina vänner på dig?
Wings of tomorrow -  Stratovarius
Mycket bra låt.. Men jag vet inte riktigt hur det går ihop med frågan.. Men jag kanske ingår i deras framtid..


16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Numbered days - Killswitch Engage
Är mina dagar räknade? Sounds creepy.. =S


17. Vad tycker dina vänner om dig?
Watch your back - Benny Cassette
Jaha det låter ju väldans bra *not*


18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Gears of war - Megadeth
???


19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Everytime I see your face - Live
Jaha tydligen så gör dom de.. =P


20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Breathe - Faith Hill
Ja en förutsättning för att man ska leva är att andas och för att kunna göra sej själv glad måste man leva så ok..


21. Kommer jag någonsin få barn?
Forever - Stratovarius
Nog för att jag väldigt gärna vill ha barn men jag vill inte spendera hela mitt liv med att vara gravid =P


22. Vilken låt beskriver vem du är attraherad av?
Here comes the pain - Slayer
Haha ja det kanske på något vrickat sätt passar in i bilden.. 


23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
The Billy goat - The Refreshments
Helt enkelt ge fan i att elda upp julbockar! =D


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0