Norrköping igen

Var där idag först i skolan.. Sen var jag, Veronica, Kattis, Alex och Lillvor på Kupolen och fikade... Fördrev tiden lite, jag skulle kolla synen 12 och Veronica skulle luncha med sin karl Jens och dom andra hängde på ändå haha... Kollade min syn och beställde nya glasögon som skulle komma om ca en vecka sa hon. Bra det för jag vill inte vänta så länge.. =P Sen åkte jag hem och åkte in igen med Losan och Jimmy... När vi kom hem köpte vi mat. Jag tog en Husets Special på Angela.. Sviiiingott.. =) Nu har jag kollat på Harry Potter.. Ska väl lägga mej tror jag.. Måste upp tidigt imorrn för det är bodypump och jag ska gå till Hårstorp.. Isch.. Får i alla fall duscha hos syster så jag inte behöver gå hem hela vägen assvettig.. Snällt snällt..

Tjing tjong vattenballong!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0