Morfar 80 år

Idag fyller lille morfs 80 år... Usch det är lite mycket för min smak med all åldersnoja och dödsångest jag har.. Men han är frisk och så så inte för den sakens skull.. Men det känns bara mycket. I alla fall så GRATTIS i massor till han.. Han och mormor är uppe i Hammarstrand hos moster och morbror nu. Så vi här nere ska fira han lite mer sen när mormor fyller 75 på Lucia..

Idag har jag vart på Grynet. När jag gick hem svängde jag in på Systemet och shoppade lite. Frågade i kassan efter något vin man kan dricka när man ska lära sej att dricka det. Hon visade mej ett som jag köpte så får vi se på lördag vad det smakar... Om jag kan dricka upp det haha.. Losan ville smaka med så det får hon ju såklart. Dom kommer förresten hem imorgon! =D Jag har även städat badrummet, dammat och plockat i ordning här hemma med. Ska dammsuga och tvätta golv imorgon, baka sockerkaka och köra mamma och pappas katt till veterinären för vaccination. Sen när Losan och Jimmy kommit hem ska jag gå upp till dom och hälsa på lite grann.. =)

Nu är det mer Grey's Anatomy.. Sen Fråga Olle och finalen av So you think you can dance..

Tjo!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0