Mluöff

Jag missade bussen min smarta nöt... Inte för jag tror jag missar något direkt men det känns ju störigt.. Måste ju ändå åka in lix.. Till 12 istället... Skulle behöva fylla på mitt busskort med... Frågan är om jag gör det innan jag åker nu eller när jag åker hem... Det är sånt som märks... =P

Losan och Jimmy är nu på väg till USA. 10 dagar utan Pingl. Hujedamej... Men när hon kommer hem är det KALAS och PARTY!!!

Syster och Fredrik har 3 årig bröllopsdag idag.. Grattis till dom!

Seriöst vad ska jag sysselsätta mej med nu då? E ju fan 2 h kvar till jag ska åka.. *tråk*
Nej jag vet! Jag ska titta på Den nakna pistolen. Ja hej och hå det låter som en porrfilm men det är det ju inte.. För er som inte vet så är det en komedi med Leslie Nielsen.. Dessutom är Priscilla Beaulieu Presley med där...

So long suckers!

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0