Mamms och papps

Nu  är dom hemma från Spanien.. Bruna som tusan dessutom usch usch.. Jag fick 2 (just det kära kusin TVÅ) burkar med pingvinskitar!! (Pingvinpastiller för er som inte fattar grejen, saltlakritspastiller) Sen hade dom köpt en grej till mej som jag ska få när jag fyller.. =)
Annars har jag vart på Grynet idag. Var där en liten stund bara det var bara 5 barn till lunch så... Och 2 gick hem efter och 2 skulle sova. Imorrn ska jag upp och pumpa så nu är det läggdags mina vänner! Förresten Pingl den lilla prutten är i San Fransisco (San Franskskridsko för den som föredrar det) nu.. Dom skulle besöka Alcatraz imorgon och jag har beställt mms! Så jävla fränigt!
Tudels!




--> I died in my dreams
What's that supposed to mean?
Got lost in the fire <--

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0