Lördag

Igår var jag i Ullared och shoppade loss.. 12 filmer, en väska, en jacka, 2 skivor och en massa tröjor blev de! =) Ja orkar inte skriva så mycket om det men var där med syrran, Sandra och Susanne.. Och jag var klar efter 1 timme därinne men dom höll på så länge så i åkte hem kvart i 2 och var hemma vid 6.. Sen var det bara att fräscha till sej och dra till Emilie där Losan var och parta lite grann. Gick ner till puben igen och kollade på folk som sjöng karaeoke... En del bättre än andra måste jag säga.. =P Jag borde ju ha sjungit en låt då skulle alla blivit riktigt imponerade.. Öh eller så kanske inte haha... Nej jag håller mej till mina små konserter hemma där Tindra är min enda publik.. Och som katt kan hon inte säga åt mej att hålla käften haha..

Nu skiter jag i det här! Bajs på alla! =P



??

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0