I've won an Oscar!

Hollywood Best Friend that's me =P Och jag har även en skitsnygg lunchbox med Elvis och 3 vackra bilder på Johnny Depp =) Tack Pingl och Baby hehe... Ont i fötterna är också ett inslag denna kväll.. Men det var självförvållat och ingen present från USA =D

Men alltså jag undrar hur folk tänker... Bryr jag mej? Nej det gör jag inte, tycker snarare att det är jävligt udda att tro att jag skulle bli avundsjuk eller whatever målet med det hela var... Och för andras del så är det rätt onödigt att se skräckslagen ut när jag kommer.. Jag har sagt att jag inte ska göra något tro på det istället för att få ångest.. Jösses... Anyway nu ska jag nog sova! God natt alla =)

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0