Bodypump

Hujeda mej den började minsann idag.. Ja vad ska man säga?? AJ min röv och AJ mina ben... Det blir intressant att se om jag kan gå och sitta imorgon. Ska ju traggla mej till Nyhem och ha styrke- och konditionsträning i en timme på kvällen... =P Tjofadderittan det ska kännas att man lever vill jag lova!

Har vart hos border på kalajs med! Men han fyller inte förrän den 14... Jag kunde ju äta kakor och tårta med gott samvete i alla fall hehe... Ska äta pizza med Losan med nu snart när hon hittat mysbyxor... =P



??????

Tell me about it
Postat av: Veronica

ÅÅÅH, Bodypump ska ja med børja med nær jag kommer hem nu! SÅÅÅ SKØØØNT att få børja træna lite =) Ja ska jobba hos Mamma o pappa førstår du væl. Fast jag har ansvar før eget jobb och ajg får bættre betalt :D Så jag ær væl rætt nøjd och nu nær jag vet att detta ær mindre roligt æn det hemma lixom :D Rætt nice att få komma hem, fast trist att læmna min plutt hær. Eller, han føljer inte med hem helt ænkelt! Puss och kram, før jag ska HEEEEM!

2007-09-10 @ 13:28:12

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0