Blääää

Måndag idag och typ hundra dagar kvar till helg... Inte för att jag ska göra något vettigt då vad jag vet men helg är ju alltid trevligt... Jag har fortfarande årets träningsvärk sen i lördags... Antar att det här så här det är att vara pensionär... Stel, svårt att nå ner till golvet etc. Men förhoppningsvis kanske man inte behöver ha lika ont haha.. Förkyld ska man vara till råga på allt annat med.. Men det är väl lika bra allt kommer på en gång så man kan leva lugnt sen =P Längtar till jag fyller(18 dagar kvar!) och till lördagen efter när jag ska ha kalasparty.. Sen ska vi ut på Nice och dansa som fan!! Mhm mhm kommer bli kul det där.. Hoppas jag i alla fall haha.. =D Sen ska Hanna ha kalajs med.. Maskerad dessutom.. Jag och Losan kommer vara snyggast som vanligt.. Mjehehe...

Annars har jag en liten bok här att läsa, Lära och undervisa i matematik - Internationella perspektiv heter den.. Den är precis lika dödligt tråkig som den låter.. Om än kanske snäppet värre.. Tur jag inte behöver läsa så många sidor i alla fall.. Har nog besvär med dom jag ska ta mej igenom.

Snart åker min Pingl till USA vad fan har hon tänkt att jag ska göra under tiden hon är där då lix?? Nej det har hon väl inte alls tänkt på kan man tänka så då får jag väl för tusan göra det själv.. Det är inte klokt vad man ska behöva anstränga sej jämt.. =P Ska i alla fall åka till Norrköping med henne i veckan.. Hon ska ha kläder och jag ska se om jag kan hitta mej lite glasögon som inte kostar multum... Behöver verkligen nya nu alltså.. Har haft dom här sen gymnasiet så dom börjar tappa lite färg och så... Men det är så svårt att köpa nya.. Är för van vid dom gamla.. Men sen när man köpt nya och haft dom i ett par dagar så ser dom gamla inte kloka ut.. Skumt det där alltså...

Igår var jag på Viberga och köpte Pippi Långstrump på de sju haven.. Lagom ansträngande att kolla på.. Träffade kära syster där med, hon hade shoppat lite grann.. Sen åkte jag hem till mamma och pappa och fick mat.. Hade pratat med henne tidigare på dagen och sa något som tryckte på mamma-måste-ta-hand-omknappen... Gör inget alls för hon hade gjort biffar som var så goda så goda.. Och jag hade köpt chokladpudding så det var inget fel på den tvårättersmiddagen.. =P När jag kom hem så läste jag lite i den tråkiga boken och sen kollade jag på X-men. Efter det var det en film på femman baserad på en Nora Robertsroman som jag läst så då var jag så klart tvungen att kolla på den. Tydligen ska dom de kommande 3 söndagarna visa 3 till och jag har läst nästa med vet jag. Får se om dom andra 2 är bekanta. Sen gluttade jag på Cold Case och sen var det dags att ta sej till sängen.

Vaknade när mobilen ringde kl. 05.50 och jag kom fram till att jag med den huvudvärken inte pallade att sitta på föreläsning så jag låg kvar i sängen och väntade på att klockan skulle bli 7 så jag kunde messa Kattis och säga att jag inte skulle komma. Tänkte va lite schysst för hon bor ju i stan och behöver inte gå upp lika tidigt som jag haha... Nu har det i alla fall gått över.. Det mesta i alla fall... Huvudet känns helt och det är väl de som räknas skulle jag tro..

Nu sitter jag och väntar på att Losan ska vakna.. Hon har jobbat natt.. Vi skulle ut och gå idag men jag vet inte hur det blir med det för det regnar ju så klart.. Jävla pissväder.. Det gör ju inte direkt under för humöret om man säger. Det är det ju inte så mycket annat som gör heller i och för sej. Men det ändras väl snart hoppas jag.. Man kan ju inte ha kul jämt.. Tyvärr.. Om jag någon gång får bestämma så är det det första jag ska ändra på alltså!

Nähe om man skulle hitte på nåt nu då... *tänka* Nej tyvärr hade hjärnkontoret stängt idag.. Det var ju för sorgligt.. Lite udda öppettider på det där stället tycker jag allt... =D

Tjing tjong!

Tell me about it
Postat av: Losan

Skönt slappdu skola idag haha.. fast resten av din dag suger ju.. skit grej du köpte

2007-09-10 @ 17:20:17

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0