A badger sent from hell

Ja visst vet du här ska man lugnt och stilla gå hem från mamma och pappa. Har kommit halvvägs när jag börjar tänka på björnar och att det är tur det inte finns sånna här för det skulle ju innebära döden och möta en sån på vägen lix. Då börjar det låta och ut från en trädgård kommer det en grävling typ fyra meter från mej. Jag bara jävla skit i helvete vad fan ska jag göra.. Det tog ett tag innan den märkte mej men mitt på vägen stannade den upp och tittade på mej. Trodde fan det var kört att jag skulle få veta huruvida dom biter till det krasar eller inte. Fick sån jävla ångest. Sen sprang den över vägen och in i busken på andra sidan.. Men det var no way in hell att jag tänkte fortsätta på den sidan vägen för busken går ända till kanten och jag tänkte inte underlätta det där djurets bakhåll på något sätt. Så jag bytte sida och ringde upp mamma så hon skulle höra om jag höll på att bli mördad så dom skulle kunna ringa ambulans. Ok det kanske låter lite överdrivet men just då kändes det helt vettigt.. Creepy animal =/

Tell me about it
Postat av: emilie

Vilken 'nära döden upplevese' ;) thöhö.

2007-09-24 @ 13:51:50
URL: http://freakincage.blogg.se

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0