Jag har sovit på mage!!!

Haha ja det kanske egentligen inte är en jättesensation men det är så att jag nästan jämt på mage och jag har inte kunnat göra det på 1,5 vecka.. Men nu går det igen för jag har inte alls ont i piercingen!! =D Det är ju underbart!

Uppdatera lite sjuk dröm då kanske.. Jag och Losan var någonstans i ett annat land vilket vet jag inte. Men vi skulle gå in på något ställe där det brukar finnas döda typ en pyramid så vi kanske var i Egypten vad vet jag. Det var någon slags gravkammare i alla fall. Vi gick in där och det fanns lite kända Finspångsansikten där. I golvet fanns det en sandgrop som man skulle hoppa ner i.. Man kunde dyka om man ville för det var liksom inte sand sand utan man kunde sjunka ner i det. Som kvicksand fast du sjönk inte bara för du rörde dej. Jag ville inte dyka ner i det där så jag gick ner men jag fick panik och typ höll på att sjunka. Runt hålet fanns det typ sånna billiga trähatthyllot man kan få från IKEA. Men det fanns inga krokar och ville man hålla fast i en sån fick man göra ett tecken till hon som var typ guide eller något. Alla hade 6 st ggr att använda ett tecken sen var dom typ slut. Att hänga sej fast i underdelen på hatthyllan kostade 1 tecken och man skulle dra handen på kinden sen knyta den och sen skåla den på guidens hand. Ville man sitta däruppe helt utan att vara i sanden kostade det 2 st tecken men jag kommer inte ihåg hur man gjorde då... I alla fall så sen blev det mörkt och så skulle själva spökgrejen or whatever det var börja... Då skulle alla sitta uppepå hatthyllorna. Typ alla tyckte det var asläskigt, jag hade visst sett det en gång förut för jag hade (det låter inte annorlunda än att vara där på en egen resa så det är dumt jag vet) följt med Losan en annan gång och vart därinne som "gäst". Så jag tyckte inte det var lika äckligt.. Men den här gången var jag ju då ny där så alla som inte vart där förr fick ett grej att sätta på huvudet gjort av indianpärlor och den var i samma spiralform som Losans snyggt gjorda hattar i stugan haha =P Sen så kom alla spöken eller vad det nu var men det tog väl en minut sen var det helt plötsligt personalen på Grynet som kom och hade gjort en drake och massa figurer i sånt här tunnt papper i olika färger, vad det nu heter igen, silkespapper heter det! Jättefina figurer men det var ju inte så himla läskigt då.. =P Japp där har vi den tredje muppdrömmen för den här veckan.. Man kan ju undra vad jag går på som får ihop allt knäppt..

Tell me about it
Postat av: Losan

grejen på huvet va bäst!

2007-10-11 @ 11:38:02

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0