Avstängd

Idag har jag kännt mej lite utanför resten av världen.. Lite som jag stängt av allt annat.. Har gjort några uppdyk i verkligheten när jag var i skolan och när jag ringde han som pierca min navel tex.. Och när jag tvättade med såklart.. Annars har jag ridit på åskviggar, slagits mot spindelsköldpaddor och orminsekter, byggt bröstvärn och lite annat smått och gott. 

Drömde inatt en massa konstigt.. Bla att min syster gjort en bröstförstoring men var allergisk mot det så hennes armar och ansikte svullna upp... Jag var jättearg på henne och fråga henne vad fan hon hade gjort och sa att hon var dum i huvudet... Det var så dumt så jag var tvungen att ringa henne och berätta om den sen. Fattar inte var jag fick det ifrån. Hon är väl typ den sista i världen som skulle göra en sån. Drömmar kan vara bra konstiga alltså..

Nu är det snart dax för tv... Sen sängen.. Hej svej!

Tell me about it
Postat av: Losan

haha nu fick ja en bild av din syster me jätte plast tuttar hahaha. och svullna armar hehe. skällde du ut henne i verklgieheten med?

2007-10-09 @ 10:29:25

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0