Aj aj i naveln (bläig info haha)

Ja igår hade jag ont i naveln mer än jag haft förut.. Ringde ju Jonni för säkerhets skull... I natt vaknade jag halv 3 och då hade jag ännu ondare.. Sen kunde jag inte sluta tänka på det så jag kunde ju inte somna igen.. Tog en värktablett och inbillade mej att det blev bättre och somnade till slut. Sen när jag går upp så känns det som på natten men jag kan tvätta den i alla fall.. Men det var då fan inte skönt kan jag säga.. Bestämde mej för att se om Jonni var ledig så jag kunde åka till han så han fick kolla läget. Men sen i skolan så när jag kollar vid ett tillfälle så har det kommit ut värsta vargrejen.. Så jag skulle tippa på att jag hade typ en finne eller dylikt i sårkanalen.. Inte undra på att det gjorde ont lix! Sen kändes det bättre och gjorde inte lika ont. Nu i alla fall efter att ha varit hemma och tvättat den så vill jag inte påstå att jag inte har ont men det är ju rätt förklarligt då det förmodligen finns ett litet typ sår som kan svida. Men det är ändå skillnad för jag kan få upp staven mycket bättre ur hålet och det känns inget i det undre hålet längre.. =) Så förhoppningsvis är det lugnt nu. *hoppas*

Ska snart gå ut med en Pingl som tydligen bakat bullar (men stoppat dom i frysen så jag inte kan smaka *hmpf*) men hennes päron kom och hälsade på.. Fast nu skrev hon visst på msn. Jaha dom ska fika nu minsann och dom får bullar idag.. Vilken jävla stil alltså.. Fast jag ska till henne och fika imorgon men ändå.. =P Nu får jag väl snällt vänta då... Mluö


Tell me about it
Postat av: veronica

Hej! Tänkte bara berätta sånt jag fått erfarenhet om, att det ska komma var ur naveln, det är fullt normalt, på mig varade det bra längre innan det sluta, det tar bra länge innan det läker helt egenom med. Mitt var inte läkt efter året, men det hade slutat varat då iaf. Men som sagt, jag brukade pressa ut varet då jag var på toa, så jag rengjorde vid några tillfällen under varje dag och sen tvätta med medlet man fick på kvällen. Funka kalas, för mig iaf! Men det är iaf normalt att det varar, gör ju vilket sår som helst. Ett tips bara!

2007-10-11 @ 16:56:11

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0