6 års väntan över..

Ja då var det gjort nu då.. Kom precis hem från stan med Losan... Har köpt byxor, använt presentkortet jag fick i julklapp och piercat naveln... Det gjorde inte ont.. Eller alltså det gjorde ju det men inte så som jag hade skrämt upp mej själv med så jämfört med det gjorde det inte ont.. Och Emilie hon som sagt att det gjorde ondare att ta hål i naveln än att föda barn måste ha klämt ut en spermie och inte en bebis.. =P Nu ska jag bara visa upp den för lilla mamms.. Hon vet inte att jag gjort det idag men jag visar det nästa gång vi ses... Så får vi se va hon säger.. Hehe.. Tänkte slänga in bilder på mina nya glasögon, min Oscar och en bild på min "nya" navel =P


         

Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0