20 Oktober del 2

Glömde ju att jag hade en sån där dröm igen.. Bodde hemma hos mamma och pappa med George Bush som misshandlade mej och hade sej. Lyckades rymma ner till grannarna en natt. Där fick jag kontakt med några typer som skyddade folk och höll dom gömda. Det tog ett tag men sen vid ett tillfälle när jag var på någon innergård av något slag så kom en kille på skateboard (en förklädd skyddssnubbe) och sa att dom var efter mej så jag skulle springa till sjukhuset för jag hade en spricka i armen. Där skulle jag säga att jag hette Esset i efternamn och att mina systrar skulle vänta på mej i väntrummet när jag var klar. Det var alltså nya skyddspersoner som jag skulle gömma mej hos. Fick till en sån klassiker på sjukhuset att jag hann in i hissen och trycka på knappen och dom som jaga mej hann fram precis när dörrarna stängdes. Sen fick jag träffa en sköterska som fråga vad jag hette så jag drog den lilla historien jag fått och sen bad jag om en spruta så min tunga skulle domna bort ett tag. Efter det fick jag komma in i ett rum där jag skulle få gips och där var mamma och pappa med och sen mormor. Mormor och mamma skulle gipsa min arm. Jag fick stoppa ner den i en sån stor vit hink man kan köpa sylt i som var fylld med vatten och mamma och mormor la på sånna gipsbindor på min arm. Dom tjata hela tiden om hur bra det var att Bush hittat mej igen för han var ju så trevlig så dom visste inte att han slog mej. När jag var klar så sprang jag därifrån för han var nästan uppe på min våning då. Hittade mina "systrar" och vi sprang till en skiitliten bil som stog bakom ett hyreshus så att ingen som tittade ut från sjukhuset skulle se den och sen åkte vi. Jag fick sitta i mitten och det var skittrångt. Dom hade en barnstol där bak med men bebisen låg i en påse brevid och sov. Och hon som satt i passagerarsätet sa att hon skulle ha barn så jag fick bo hos hon som körde som redan fått sitt. Sen var vi helt plötsligt i våran gamla sommarstuga igen där tog det lite kortare tid innan jag blev hittad igen så på ett svisch var jag tillbaka hos mamma och pappa innan han hann ta mej. Där var det någon ny snubbe som skulle ta med några av mina släktingar som en skenmanöver till Arlanda. Han hade 2 Grand Danois, en svart och en vit. Den vita hette Emmity tror jag haha.. Han var värdelös på att köra bil han typ ryckte fram och strax efter han åkt så visade dom på TV att dom hade gripit alla som jagade mej så då kunde jag leva som vanligt igen.


Hade en dröm till som jag kom på nyss men glömde lika fort.. Skriver senare om jag kommer på den..


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0