9 November

Idag gick jag upp 6.45 för att gå på en värdelös föreläsning.. Känns ju jättekul lix. Dessutom missade jag bussen kvart i 11 och nästa gick kl. 12. Men Lillvor var snäll och stannade kvar med mej i stan och bjöd mej på fika. Sen när jag kom hem snackade jag med Losan och vi drog till Systemet och sedan åt vi pizza. Efter mycket tjat så har jag även nu uppdaterat min kunskap om My Little Pony. Jag visste inte vad fladderponnyer var för något och Losan höll på att gå i taket så idag kollade vi på hennes My Little Ponyfilm så nu vet jag. Vet även vad Bumlingar, Buskisar och Tottar är nu =P Mitt liv är fulländat (hrrm *himlar med ögonen*)

Nu kollar jag på Criminal Minds och spelar Travian. Min mammas kusin började prata om det och det såg lite kul ut så jag tänkte att det skadar väl inte att pröva lix.. Man blir hövding över en by så får man bygga grejer och sånt. Helt otroligt att jag börjat spela ett onlinespel. Vi får se hur det artar sej.


Tell me about it

Om du har något på hjärtat:

Ett litet namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv nåt nu då!:

Trackback
RSS 2.0